منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

اهداف ما

از دیرباز، فرش ایران، تجلیگاه هنر و تمدن ایرانی بوده است. در راستای حفظ و اعتلای این گنجینه با ارزش بر آن شدیم با استفاده از تخصص، تعهد و رویکردهای نوین مدیریتی و تجربه سالها صادرات فرش دستباف به کشورهای جهان چه در توسعه و ساخت و چه در اداره قالیشویی گل ابریشم، زمینه ساز ارائه خدمات نوین و مکمل باشیم.

 

ما در قالیشویی تهران با طراحی یک برنامه بلند مدت در صدد بوده و هستیم تا با تقویت و آموزش کادر مجرب و ایجاد شبکه ای گسترده با پشتیبانی و خدمات ویژه نسبت به ارتقای نقش مهم خود، متعهدانه اقدام نماییم، لذا در جهت تحقق این اهداف ارزشمند، خواست و سلیقه شخص شما در اولویت بوده و پاسخگو بودن نسبت به اعمال روش ها و نوع خدمات اصلی تفکیک ناپذیر از اهداف ما می باشد. در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی جام ، جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکرد های نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم.

رهبری و اداره موفقیت آمیز قالیشویی جام  مستلزم هدایت و کنترل آن به طور سیستماتیک، شفاف و کاراست، که این امر با طرح ریزی، استقرار و نگهداری یک سیستم مدیریتی که ضمن توجه به نیازهای تمامی طرف های ذی نفع، بهبود مستمر عملکرد قالیشویی را مد نظر داشته باشد امکان پذیر است.

برای رسیدن به بهبود مستمر عملکرد قالیشویی جام و ادامه روند شکل گیری استانداردهای بین المللی کیفیت، اجرای اصول و اهداف زیر مدنظر می باشد.

خدمات قالیشویی تهران می بایست همواره مورد تأیید مشتریان باشد، رضایت بحق مشتریان و طرف های ذی ربط لازمه حیات رو به رشد قالیشویی جام می باشد.
قالیشویی تهران  می بایست همواره جهت ارتقاء سطح توانایی فنی و کاری خود کوشا باشد.
مدیریت کیفیت قالیشویی جام، می بایست با تجزیه و تحلیل فرایندهای مورد نظر، جهت دستیابی به خدمات برتر، آنها را کنترل و بهبود بخشیده و شرکت را در راستای افزایش رضایتمندی و اعتماد روز افزون مشتریان یاری نماید.

رعایت اصول مشتری گرایی ( Customer Focus ) فواید و نتایج زیر را برای قالیشویی جام به همراه داشته است:

افزایش سهم بازار به دنبال پاسخ صریح و انعطاف پذیری به نیازهای مشتریان.
به کارگیری صحیح منابع شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان.
جلب اعتماد مشتریان یا به بیانی دیگر ایجاد مشتریان وفادار جهت ادامه همکاری.